مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-22اقتصادي

سهمیه سوخت صیادان ماهانه 1200  لیتر تعیین شد + گزارش


رییس سازمان شیلات ایران در بوشهر گفت: سهمیه بنزین یارانه ای برای صیادان 1200 لیتر و با قیمت 1500 تومان به تصویب رسیده است.

- مرکز بوشهر، نبی الله خون میرزایی در آیین تودیع و معرفی مدیر کل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه سهمیه مورد نظر برای قایق های صیادی بر اساس فرمول فائو سنجیده و محاسبه شده است افزود: قدرت موتور، فاصله صیدگاهی و روز های دریاروی از جمله موارد محاسبه این سهمیه بوده است.

وی افزود: صیادان می توانند برای دریافت سهمیه سوخت خود در سامانه تجارت آسان نام نویسی کنند.

رییس سازمان شیلات ایران در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین ظرفیت شیلاتی استان بوشهر را پرورش میگو دانست و افزود: امسال سهم پرورش دهندگان بوشهری در تولید میگوی کشور بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه 22 هزار تن از 46 هزار تن میگوی پرورشی امسال را پرورش دهندگان بوشهری تولید کرده اند اضافه کرد: پیش بینی تولید ما امسال 42 هزار تن بود که حداقل 10 درصد نسبت به برنامه افزایش تولید داریم.

سعید زرین فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز گفت: بخش شیلات و صید و صیادی نیاز به طرح های دانش بنیان و خلاقانه دارد تا ذخایر آبزیان حفظ شود.

در پایان این آیین از خدمات عباسعلی زنده بودی مدیر کل سابق شیلات قدردانی و علی بازدار به عنوان مدیر کل جدید شیلات استان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت صیادان ماهانه 1200  لیتر تعیین شد + گزارش

سهمیه سوخت صیادان ماهانه 1200  لیتر تعیین شد + گزارش